آیگپ در ماه مبارک رمضان در تلاش است تا بستری را مهیا کند به منظور کمک به نیازمندان ،در همین راستا سرویس خیریه و نیکوکاری با شعار دنیایی بهتر بسازیم را ایجاد تا خیرین فرصتی برای تمرین کمک های مومنانه خود پیدا کنند .

 

به گزارش روابط عمومی آیگپ، ماه رمضان فرصتی است برای ارتباط بیشتر با خدای سبحان، ماه ازدیاد تقوا و تقویت اراده که انسان‌ها می‌توانند به برکت ماه رمضان اراده را در خود قوت ببخشند تا بتوانند از بداخلاقی‌های  امروز که در جامعه به چشم می‌آید، دوری کنند.

به همین جهت آیگپ سرویس خیریه را  با شعار "دنیایی بهتر بسازیم" ایجاد نموده است بطوریکه کاربران می توانند به راحتی نسبت به کمک های انسان دوستانه اقدام نمایند. این در حالی است که می توانند از طریق امتیازات دریافتی در امور خیر شرکت نمایند. به این ترتیب که معادل مبلغ انتخاب شده از میزان امتیازاتشان کسر شده و معادل آن به حساب

خیریه پرداخت می‌گردد.

این سرویس شامل خیرین مدرسه ساز ،جمعیت حلال احمر، بچه های آسمان، کمیته امداد امام خمینی حمایت از زندانیان، احسان سلامت، مشق احسان و مدرسه احسان می باشد.

 

کاربران علاقمند می‌توانند مبالغ دلخواه خود را به جهت ساخت مدرسه در حاشیه تهران، زهک سیستان و بلوچستان، بشاگرد هرمزگان، رحمت آباد کرمان، ذلقی لرستان، و سراوان سیستان و بلوچستان پرداخت نمایند.
همچنین خیریه هایی که قصد حضور در جمع آیگپی ها را دارند می توانند نسبت به ارائه  تقاضای خود را ازطریق واحد تجاری پیام رسان اقدام نمایند.

در پایان اگر تا به حال نسبت به نصب آیگپ اقدام نکرده اید می توانید از طریق استورهای ایرانی و یا یا ارسال عدد 1 به 10004427 اقدام نمایید.


به جمع ما بپیوندید

فرصت های همکاری