برنامه قرار سحر در ایام ماه مبارک رمضان از طریق پلتفرم آیگپ و از حرم امام رضا (ع)  مهمان خانه های شما است.

 به گزارش روابط عمومی کیان ایرانیان، مجری نام آشنای برنامه‌های سحرگاهی ماه مبارک رمضان، امسال نیز با همکاری همراه اول از طریق پلتفرم‌ آیگپ مهمان خانه های روزه داران است.

با توجه به اینکه ماه رمضان بهترین ماه خدا و اوقات افطار و سحرگاهانش، وقت ملاقات پروردگار و اجابت دعا و از طرفی حرم نورانی و ملکوتی امام رضا علیه‌السلام نیز همواره پناهگاه حاجتمندان و دعاخواهان سراسر ایران است، به‌همین منظور همراه اول تلاش کرده تا امسال، وقت سحرگاهی رمضان الکریم را به‌صورت مستقیم از بارگاه معنوی و آستان قدس رضوی به هم میهنان و روزه داران تقدیم کند.

بر همین اساس  با توجه به شرایط خاص ماه رمضان امسال و ایجاد محدودیت‌های اجتماعی برای مردم، یکی از متفاوت‌ترین برنامه های  سحرگاهی رمضان با اجرای فرزاد جمشیدی و از جوار حرم نورانی امام رضا (ع) از طریق پلتفرم آیگپ تا پایان ماه مبارک پخش می شود. گفتنی است این برنامه هر شب از ساعت ۲۳ تا یک و نیم بامداد پخش خواهد شد.در این برنا مه فرزاد جمشیدی به‌عنوان تهیه کننده و مجری و محمود نعیمی موحد به عنوان کارگردان، آیتم‌های متنوعی را در رسانه‌ مذکور به مخاطبان خود تقدیم خواهند کرد.

 

15bahman inner

پلاتوهای معنوی و ادبی مجری، دعوت از مهمانان معارفی، فرهنگی و هنری، ارتباط زنده با مجریان سراسر کشور و بیان مناسبات و حالات معنوی مردمان در ماه رمضان، پخش دعا، نیایش و نجواهای معنوی و اجرای تیتراز آغازین از جمله آیتم‌های برنامه «قرار سحر» می باشد.


به جمع ما بپیوندید

فرصت های همکاری